19:18

Nu e jag äntligen hemma! åter igen en lång dag. 12 timmar i stallet går så fort. Antingen måste det bli flera timmar på dygnet eller som alternativ nr 2 är att man drar ner farten på tiden. Annars vet jag inte hur allt ska sluta ;) Jag ska städa lite nu eftersom pontus inte hann med det han började ju bara kl 13:00. Men ioförsig åkte han och grejade lite med min bil innan jag körde honom till jobbet. Men man måste väl kunna begära att han bäddar sängen när han går upp? eller? och han säger åt mig att jag måste skölja av min gröttallrik när jag ätit upp medans han lämnar en  hel tallrik med gröt på bänken. Jag tror han gör sånna saker för att reta upp mig så jag måste bli skit sur. Han vet att om jag är hungrig är jag ganska lätt retlig och jag brukar ofta vara hungrig när jag kommer hem. Nu måste jag göra ett ryck. Sen ska lägga upp lite bilder. BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0