3:e December



Graciana uppifrån idag :)                                                                                                                                                                                                                 
Idag har jag jobbat. Det gick bra, inte för att jag vet vad som kan gå dåligt när man jobba i ett stall. Eller föresten det finns hur mycket som helst som kan gå fel, men inte idag :D. Red sen på Steely. Han tyckte att det var sådär, han har gått ganska mycket i ridhuset på sistone, men men. Red sen ut en sväng på Graciana, inte så långt för tiden var lite knapp vi skulle ju träna på våran kadrilj som vi ska ha på Luciashowen. Alla ridlärare var samlade. Man kan ju tro att det skulle gå som en dans men det var många olika viljor både hästar och ryttare, men tillslut gick det ganska bra iaf. Träning igen på Tisdag. Sanna hade kamera i stallet idag som hon tog bilder på hästarna med. Tänkte att jag skulle lägga ut bilder på alla mina bebisar så ni kan se vem jag skriver om. Vi får se om det kommer några bilder som jag kan lyckas lägga ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0