8 timmars sömn...

Det är det jag behöver. Just nu känns det jäkligt jobbigt att åka och jobba. Det känns ju som jag just var i stallet och nu är det dags att åka tillbax. Mina fötter fick inte vila tillräckligt inatt. Det är så man märker att man fått för lite sömn. Jag hann inte skriva nåt igår för jag var i stallet hela dagen. Ridningen igår gick ganska bra igår. Letizia är så duktig hon gör alltid sitt bästa. Vi fikade efter lektionen och firade Ann som fyllde år. Hon fick en väska och plånbok från Friis, det var sååå snyggt. Nä, nu måste jag sätta fart och åka till stallet om man ska bli klar nån gån idag. Bye bye.

Kommentarer
Postat av: grannen

imponerande att blogg kl 7 på morgonen. seriösare än blondinbella=)

2008-12-09 @ 21:58:51
URL: http://ekersens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man måste ju ta vara på tiden när den kommer ;)

2008-12-09 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0