ååååå!

jag blir så less. sitter och försöker installera programet som tillhör min nya kamera. men tror ni att jag lyckas eller?! nej självklart inte. men då tänker ni så här... varför ber hon inte pontus hjälpa till? jo det ska jag tala om, för han är inte hemma. han är på ett viktigt uppdrag idag....? ut med grabbarna på blå och dricka öl! det lät väl viktigt va? jag blir så sur på sånt här. sitter själv på annandagen och kan inte ens lägga in bilder som man tagit. det är ju roligt att kolla in körslaget iaf, men det hade varit roligare om man sett alla och inte missat allt i mitten för att man måste ut och köra. jag är inte bitter jag, inte alls? usch vad neggo jag är, men det har iaf gått över tills imorgon.


det kommer lite bilder på tomteparaden i söndags iaf. fotona är tagna av pappa.
nehe! det kommer inte alls några bilder på milli, efter som jag inte vet hur man får bilderna från mailen och till datorn. fan jag blir så jävla less på sånt här.
ADJÖ ses imorn förhoppningsvis på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Emelie

malin är teknisk?

2008-12-26 @ 21:43:01
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu får du rycka upp dig flicka!

2008-12-27 @ 10:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0