Bessies nya kompis :)


Här är en bild på Bessies nya kompis. Det är lilla Stina. Madde fick hem henne i fredags och igår så märker dom att Maddes kille är allergisk :( stakars... Men den historien lär sluta bra efter som hon har fått ett nytt hem hos Ann, Patrik och deras barn alla redan. Hon har flyttat hem till dom ikväll, men kommer till stallet imorgon då ska vi vara bebis vakt.

 Idag satte jag igång Alice och Crax. Vi skrittade ut en sväng i skogen. Alice är absolut frisk, hon var hur pigg som helst. Crax känndes ganska lugn men det kan ju bero på att jag red med Trulle och det nya tillskottet i stallet, Ringo. Han travade och galopperade samtidigt som jag skrittade. Sen var det dax för kadrillj träning. Vi fick fixa till programet lite grann, men nu ska det nog gå bättre. Jag red Steely idag istället för Letizia som jag ska ha på lördag. Men vad ska man göra? man kan ju inte rida alla på en gång. Men det gick rätt bra. Han var ganska pigg men det är ju inget ovanligt.


Imorgon ska jag jobba och det med en väldig fart. Jag ska rida när jag är klar, och sen försöka åka och köpa en lite pressent till våran julkalender. Har tänkt göra det länge men inte hunnit med det riktigt. Men förhoppningsvis kan Ponte öppna sitt första paket redan på torsdag :)
Nu ska jag ducha och sen gå och nanna kudden så jag orkar med morgondagen. BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0