bingolotto får tummen ner!

Hade sett fram emot en kväll med vinster och lite sysselsättning hos nicke och maria. Vi skulle alltså spela bingolotto. Det var ju det värsta jag sett. inte nog med att man inte vunnit ett dyft! det har ju varit någon slags hyllning till familjen Wahlgren. Det måste ju ha gått minst halva programet åt att prata om familjen Wahlgren se på dom, prata med dom. Gamla barndoms vänner kommer på besök. Det är det värsta och mest pinsamma jag sett. Usch usch usch ingenting för mig, nu orkar jag inte se på det där mer. ska kolla nån meningslöst såpa från USA ist. god natt och god jul det är ju inte långt kvar tills det slår över till 081224 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0