en dag som skulle vara lugn...

...men som inte känndes så lugn nu när man tänker efter. Det började med att det regnade hela morgonen. inte så kul när man vistas ute lite då och då. Men lilla (inte så liten längre ioförsig) Arwen och hennes kompisar verkade inte bry sig speciellt mycket om att dom var dyngsura.

Hon är så stor nu det är lite skillnad mot för ett år sedan.
 Här är hon lilla bebisen så liten och ranglig.



När stallet var klart skyndade jag mig hem, för då var det dax att åka iväg på lucia firande på Tuvas dagis. hon var så söt lilla pepparkakan :)


Nu har vi precis kollat Idol. Helt rätt kille vann. Jag har hejat på kevin sen starten, så det var ju kul att han vann! Medans vi kollade idol så spelade jag Ponte och Nicke poker, jag vann 2 ggr och Ponte vann en. ha ha däe fick han han är den sämsta vinnaren jag vet. jag kan erkänna att jag är en dålig förlorare men det är värre att vara en dålig vinnare. så det känndes skönt att det var jag som var poker kungen ikväll.
Nicke och Ponte är lite runda om fötterna och har fått för sig att dom ska tíll Robin och dricka vidare. Jag blir väl den förloraren som får äran att köra dit dom. sen är det direkt i säng, jsg ska ju försöka orka upp och rida två hästar innan genrepet kl 9 imorgon. på kvällen är det ju lucia show så några sista justeringar måste nog göras i

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh men så stor hon har blivit, lille föle :)

2008-12-13 @ 00:06:24
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0