en låååååång dag.

Jobbat idag. Har varit i stallet i 15 timmar idag med en pause på 1 timme när jag, Madde, Sanna, Mette, Johanna pch Micke var och åt lunch på Bryggeriet, det var gott det. Longerade Letizia och Häppiness idag. Hade tänkt galoppträna Häppi idag en det var inte riktigt väder för det .  Hade hopplektion med små tjejerna, dom var jätte duktiga!  alla klarar  (om dom vill)  att rida den svåraste ponnyn felfritt på en bana med svängar och hinder på 50-60 cm. Det är jätte bra eftersom för ett år sedan behövde alla ledare som sprang med runt. Sen var det dags för mig att träna. Jag började med Steely och det gick inte speciellt bra. Jag tror att han har vassa tänder nånstans i munnen för han biter sig bara fast  i höger sidan och sen går han iväg och jag har inget att sätta  emot :(  Sen var det Marres tur. Hon var ju hur glad som helst  men det var lite mer  kontrollerat än förra  veckan. Inte mycket mer men lite. Hon är så  söt  när man säger att hon ska göra nåt gör hon allt på en gång utan att ha lyssnat vad det verkligen är jag vill. Men så glad får man vara när det var så länge sedan man hoppade :) och inte nog med att Alice har skadat gaffelbandet så har hon nu också ett svullet knä, man får väl aldrig vara riktigt glad.
Sanna verkar var lite seg på att skicka bilderna på hästarna så jag får väl ta med min egen kamera och ta lite bilder. Nä, nu är jag så trött att jag måste ducha och gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Pontus kommer snart hem från bandyträningen och om jag ska hinna ducha innan han kommer och tränger sig i kön. God natt ses imorgon. Bye ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0