Oj vad jag har ridit idag.

Jobbade först. Det var ju jätte kul eftersom hovslagaren kom idag. han skulle ju kommit igår så hade massor av hästar  inne då. Men han kom inte igår utan han kom idag ist, så då fick alla hästar vara inne idag igen. Det är ju så där roligt att ha dom inne en hel dag. Sen när jag var klar i stallet så var det dags att börja rida. Vi ska till stan imorgon så det var några stycken att rida idag. Skulle bara rida 5 st idag, men sen ringde Sandra och sa att hon inte kunnde rida i helgen så det blev till att plusa på några hästar i dagens ridning. Red ut på Mascara, red sedan Steely, Alice, Häppi, Letitzia och Graciana i ridhuset. Sanna var snäll och red Crax idag, så blev det  lite  lättare idag iaf.  Häppi har inte hoppat på jätte länge och när det stod lite hinder i ridhuset så var vi ju tvungna att ta några språng. hon tyckte att det var så roligt och bara flög över hindrerna. Jag var helt slut när jag var klar. jobba i stallet och rida 6 hästar gör att man blir hel slut. det är bäst att jag börjar tänka på att gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon bitti. Ska rida först sen ska vi åka till stan och gå på grönalundsjulmarkand =) jippi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0