regn, regn och mera regn:(

Herre gud vilken grå dag. Konstant regn gör ju att man bara vill ligga i soffan hela dagen. Men jobbar man i stall så gör man. Det var ju bara att kliva upp och ta sig ut. Det som är så sjukt är ju att man efter en dag ute tillslut inte ens märker att det regnar. Men Sanna och jag trotsade regnet och red ut idag. Det var antingen pest eller kolera. Det var alltså rida ut eller rida i ridhuset där Hempa tvättade sargen. Steely var som vanligt jätte pigg. körde sina parad nummer bocka och sparka bakut  är ju  återkommande vid varje  uteritt :D  Sen blev det  skritt på Graciana, sista dagen idag. Sen är det bara att börja rida som vanligt igen. Sandra longerade Mascara idag, hon gick dressyr lektion igår med Mamma så hon hade säkert lite träningsvärk idag. Alice och Crax är fortfarande varma i sina olika ben. Så typiskt det är fruset i ett par dagar och då går två av mina  bebisar och vrickar sig och ramlar. Men men det är väl så som det alltid är. Jag vill också slå ett slag för jodopaxgel. Steely och Häppiness är snart helt fria från sitt mugg och det är ju verkligen på tiden att det försvinner. Jag tänkte försöka klara av att lägga in bilder på alla hästarna, vi får väl se hur det går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0