Så duktiga tjejer!


Det är så himla roligt att ha min (enda) lektion på torsdagar. Tjejerna är så duktiga. Dom klarar av så mycket nu. Vi har hållt på i ett år nu,alltså 2 terminer. När vi började i januari kunnde dom inte galoppera alla på en gång ens. Idag galopperar alla på en gång. innan för hinderna som står på spåret. Dom klarar nu att rida alla ponnier . Idag hade vi gruppbästis. Vi lottade hästar 3 gånger och alla red jätte bra! dom klarade alla hästar jätte bra även hästar sånna hästar som dom aldrig rider i vanliga fall.
Grattis Matilda och Viktoria som blev gruppbästisar idag. Grattis oxå Tina som red ivåran grupp idag.   
Tack också för alla fina blommor, godis, och varma vantar!

Jag hoppade Letizia idag. hon var så glad. det är så roligt att hoppa henne. hon är väldigt lik min gamla kung Larum. han var ju trotts allt hennes morbror eller så va det farbror. dom har samma stora guld hjärta som slår när det kommer till hoppning. hoppas hon kan hålla sig frisk och kry, jag tänkte ju försöka kvala i 6 års championatet i sommar. vi får se hur det går med det, det är ju ett tag kvar tills dess.
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0