sista dagen med jobb 2008 :)

Idag blev det inte det vanliga jobbet. jag började 10 idag med hoppkurs. tjejerna var som vanligt väldigt duktiga. Jag blir lika impad varje gång.

Här är dom alla tjejerna: Julia, Johanna, Carro, Madde, Olivia, Matilda och Viktoria.


Sen kom Pontus och Bessie till stallet. Bessie gillar inte att vara ute hemma, hon är alldeles för rädd för alla som smäller raketer och smällare. Vad är det med det igentligen med alla som måste skuta raketer flera dagar innan nyår och flera veckor efter. Alla som gör det fattar väl inte bättre.
Men i stallet tycker iaf Bessie om att vara.






Hade bingolotter idag. trodde ju som vanligt att jag skulle vinna nåt, men NEJ. som vanligt så vinner vi aldrig på bingolotto.
efter det att ponte köpt och kopplat in hemma bion så kan vi inte kolla på nån annan bra kanal än 4 an, vilket är helt värdelöst. så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på nåt bra.


och med tanke på att Ponte aldrig är ledig när han är ledig. så hjälper jag bara honom med att få i sig en daglig dos av frisk luft. fick han välja skulle han inte lämna soffan och hockey tv på på 3 veckor. och alla vet ju att man måste få frisk luft för att överleva ;)
bye bye

Kommentarer
Postat av: guitar hero kungen

Köp hem en katt till bessie så bryr hon sig inte om smällare o raketer.(tips från en som vet).

2008-12-31 @ 12:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0