sorry!

Jag glömde att skriva en sak när jag gjorde mitt inlägg i fredags. Jag skrev och tackade Sanna för hjälpen men glömde att tacka Rodhe. Hon hjälpte mig att ta ner och upp hästar till och från ridhuset. och utan henne hade jag aldrig blivit klar med ridningen i fredags. TACK Rodhe!

Igår var vi på grönan med Nicke, Maria, Tuva och Mogge, Erika och deras barn Linnéa och Emilia. Det hade nog varit jätte mysigt om det inte hade regnat och blåst. men men nu har vi iaf varit där. Bessie var hemma hos pappa och Anna när vi var i stan. Vi åkte dit för att hämta henne och stannade där hela kvällen, middag och gotte tackar man ju inte nej till. Sofia (min lillasyster) tyckte att det var så roligt att vi var där så vi stannade tills jag som vanligt somnade i soffan och Pontus fick väcka mig för att åka hem.

Idag har vi varit på hund kurs med bessie. hon var så  duktig, hon klarar iaf av dom första övningarna på en valpkurs alldeles galant!
På em idag åkte jag, Sofia,  Pappa och Millan till märsta och gick med en tomteparad runt några gator i märsta. Alla barnen fick godis av tomten. Millan var så duktig! det var facklor som brann och barn som sprang omkring. Hon brydde sig inte om nåt bara gick så snällt hela tiden. imorgon hoppas jag pappa har mejlat mej bilder på henne i tomteluva så ska ni få se hur söt hon var :)
När jag var klar i stallet så skyndade jag mig hem för vi skulle äta hos Pontus mamma och pappa. Det var jätte gott med mat efter som det inte hanns med någon lunch idag:(
Nu har jag precis klätt granen. den blev lyckad, men anorlunda mot hur våran gran brukar se ut. Imorgon kommer det bilder som tillhör texten idag. bye bye, nu ska jag se klart heart brakehotel i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0