upp ryckning!

Idag är jag uppryckt! nån hade anonymt skrivit att jag skulle rycka upp mig, och det har jag gjort. idag var en bättre dag. jag var i stallet imorse och broddade hästarna, passade på att ta kort på dom med min nya kamera när jag hämtade dom i hagen. det var ju helt underbart ute idag, solen sken och frosten glittrade.Steely
Graciana
Alice
Häppiness
Letizia
Mascara
Crax och Flika

Dom är så söta allihop att jag dööör! Jag har hur många fler bilder som helst när dom leker och jagar varann men orkar inte lägga upp allihop. Det är väl ändå bara jag som tycker det är så kul.

När jag var klar i stallet så åkte jag och ponte och handlade grejer på pressentkort vi fick i julklapp (och lite annat oxå ioförsig).
jag köpte en jacka på Zap, jag är as nöjd!

sen köpte jag en väska från M O'P. liten och söt


Ponte köpte en tröja och lite kablar till surround systemet. det var kul med lite nya grejer :D
Nu ska vi äta sen ska jag lägga in bilder från tidigare i veckan. ses sen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Malin, jag tycker oxå att det är roligt med dina hästbilder.Jag har ju inte sett dom där tokfransarna på typ 2 veckor!!!

Skönt att se att hagarna är frusna=bye bye mugg (hoppas jag).

Snygg kappa du köpt.Vi ses i dagarna:)

Kram Sandra

2008-12-27 @ 21:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0