1:a advent

Det här var inte en bra dag idag. igår gick jag och la mig med känslan att idag skulle bli en bra dag. Men så fel man kan ha. det var väl okej till en början men sen. Hästarna kom in alldeles för sent och när dom väl kom in så hade alla utom Alice och Letizia rullat sig. Det var ju inte lite heller. Jag höll bokstavligt talat på att börja gråta. Det gick ju knappt att spola bort all lera. Det var hur kallt som helst mina fingrar höll på att gå av i kylan. Men sen kom Sanna som en räddande och hjälpte mig med spolning och borstning. Då blev jag iaf på mycket bättre humör, TACK Sanna! Sen åkte jag runt och små handla lite. Sen skulle jag få lite ordning på den här bloggen med hjälp av Erika, men det visade sig att hon inte häller kunde. Typiskt! Jag får ta hjälp av nån som kan. Kommer hem och ska julpynta lite och vad händer då?? jo, vi kan inte hitta julstjärnorna. Så hos oss är det fortfarande inte pyntat. FY vad hemst det känns. Hoppas det ordnar sig imorgon. Och då ska Steely få prova sitt nya pannband. bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0