HJÄLP!

Herregud! har lyssnat på Rixmorron zoo idag, det gör jag ioförsig varje dag. Men just idag var det väldigt mycket prat om bloggar... så därför får jag en strålande idè...? jag ska börja blogga, men om vad? det går ett par timmar och jag får tag på häst och ryttare (en ridsport tidning för dom som inte vet). Vad ser jag där... jo! ett reportage om tre tjejer som bloggar om sitt liv och det vill väl säga om hästar. så jag tänkte att jag kan väl också blogga om mitt liv även om det mest kommer handla om vardagliga saker som hästarna, hunden och mig och min sambo pontus. Men det stora problemet är ju att jag är totalt handfallen när det gäller datorer. det är väl bra om man ska blogga, eller inte. detta problem får pontus hjälpa mig med när han kommer hem. det första som måste fixas är bakgrunden i bloggen det var ju ett fel val. vi får väl se vad som händer med den saken. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0