I morgon blir det hoppning :D

Imorgon blir det hoppning för första gången sen 15 maj på Mascara. det ska bli väldigt spännande att se hur det går eftersom sist vi hoppade gick det inte speciellt bra. hoppas att hon inte förknippar hoppning med obehag. hon är ju helt bra nu i sina ben så det är bara leva på hoppet tills imorgon klockan 21 då har jag svaret hur det är med den saken. nu är det dags att sova så man orkar med dagen imorgon, först jobba i stallet sen rida ett par hästar. om jag har tur hinner jag vila en stund innan jag ska ha ridlektion, imorn blir det till att öva på kadriljen till lucia tåget. programmet ska sitta som en smäck.  Och allra sist imorgon blir det hoppning med Mascara :) god natt ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0