6/4.

idag gick det rätt bra att gå upp ur sängen. var ju tvungen att hinna med att gå ut med bessie innan jag åkte. tänkte vara snäll å gå ut med henne innan så pontus slapp. men sen visade det sig att han var feberfri och mådde ganska bra idag, så imorgon blir det jobb för han igen.

idag kom sofia ut till stallet en stund på dagen. sofia e min lillasyster på 9 om ett tag 10 år. hon borstade millan. den snällaste hästen i stallet, förutom när hon är sur, enligt henne:).
 jag red ut på marre en sväng på dagen. sen hann jag hem ett tag innan jag skulle tillbax för dressyrlektion. tog bort vinter jackor och skor från hallen när jag var på min blixt visit hemma. hann också dammsuga hallen.
mamma kom och lämnade kameran som äntligen var klar. tog några bilder på lettan och marre idag. men orkar inte lägga upp bilderna nu.
red lettan på lektionen idag. hon är ju så sjukt stel i vänstersidan. jag fattar inte vad det beror på??? känns som att försöka böja på en planka. men mot slutet så släppte det faktiskt lite grann. undrar om man e tillbax på ruta 1 imorgon eller om man kan fortsätta där man slutade idag? det återstår väl att se.

har föresten lyssnat klart på studio sex idag. jag älskar ljudböker! finns inget skönare att gå runt och lyssna på. tiden bara svävar förbi. man vill inte att jobbet ska ta slut så man måste sluta lyssna.
nån som har sprängaren av liza marklund på ljudbok?
god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0