dag 1 slut...

har inte hunnit (eller orkat kanske) skriva på 2 dagar.
har varit i hamre idag, hela långa dagen. fint väder trevligt sällskap men tyvärr dåliga resultat.
crax var jätte duktig i förklassen 0 fel blev det. jag fick vara med i laget. där fick jag tyvärr 8 fel. ska inte skylla på nån annan, men när jag skulle rida in i en ganska svår serie så började domaren prata i högtalarna. jag hörde inte vad hon sa så jag försökte lyssna och tappade helt fokus och fick 2 rivningar. annars hoppade han bra.
eliten red också idag. där gick det inte bra. märsta slutade sist. skit också! blir inte kul att rida där imorgon.
div 1 slutade på en 10:e plac idag. men å andra sidan slutade vi på samma plac 1:a gången sen nästa gång vann vi. så hoppas det är ett mönster som vi följer.
håll tummarna för oss i morgon nu! vi behöver det.
HEJA MÄRSTA!!


crax tävlings fin♥



duktiga craxen, ett ♥ av guld.

imorgon blir det revanch!

Kommentarer
Postat av: jusslin

Vilka fina bilder!

Lycka till imorgon =)

2009-04-25 @ 22:05:52
URL: http://jusslin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Japp, imorgon då jä..... Vi ska hålla oss kvar.

Fin han är lille Crax.

2009-04-25 @ 22:29:52
Postat av: Mette

Fina Crax! :)

2009-04-27 @ 22:23:41
Postat av: Mette

Tjusiga Crax! :)

2009-04-27 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0