god natt.

snart, väldigt snart är det god natt. men först en liten uppdatering.
kom hem så sent igår. inte förens närmare 23.00. jag var dö trött eftersom jag hade varit i stallet sen 07.00. började packa alla grejer tills helgen igår och det tar ju sin lilla tid. men mycket är klart nu. fortsatte även idag.

pontus red baloo igår på lektionen. det gick riktigt bra, red själv helatiden iaf när jag såg:)

idag var jag uppe med tuppen. var i stallet vid 6. red steely strax före 7. sen var det jobb jobb jobb. red många hästar idag. 5st allt som allt. var helt slut när dagen var slut.
nu orkar jag inte skriva nåt mer idag, försöker hinna skriva nåt imorgon ist.
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0