helgen som gick...

har inte haft varken tid eller ork att blogga efter helgen. men här kommer resultatet från i helgen.
fredag: 1.20- alice- 9:e plac
              1.30- alice- utesluten
              1.20- letizia- 0 fel, unghäst klass
lördag: 1.30- alice- strök mig. hon hade gjort illa sig på vä. fram. ville inte alls vara med på hoppningen
              1.30- letizia- utesluten. lettan blir väldigt arg om man gör en miss som gör att hon får ett nerslag.aja baja mig! ung.h.
söndag: 1.20- letizia- 7 fel, uhg häst klass

som jag säger upp som en sol, ner som en pannkaka å så mitt emellan.


alice trivdes inte alls att sova borta. jätteorolig hela tiden. åt inte ens sin mat. och alla som känner alice vet att hon älskar mat hemma iaf.
hon gjorde också illa sig på lördagen på ett framben. men jag tror nog det är bra nu. ingen svullnad iaf. hoppas det eftersom på lördag är det final i allsvenskan. då åker jag med crax och alice till hamre.


idag var vi på visning på en lägenhet. det var fint och inte så mycket att göra om. men det kommer säkert bli dyrt. så vi får väl se hur det går. hör av mig om det händer nåt kul.

 
vi kom nyss hem från stallet. pontus har ridit. han började med doris. som inte gillade det alls. så efter 2 minuter kom han upp. P tog över och red. då blev det baloo för hans del ist. det gick bra. efter ett tag var det dax för nästa byte. en av "gubbarna" fick skav av talans sadel så då blev det byte igen. det gick jätte bra på talan. och han erkännde faktisk att det är jobbigt att rida. han pustade och stonkade mer när han red än vad han ville erkänna efteråt. ha! känndes bra ändå...
adios och good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0