ny kategori!

här är min nya kategori... här ska jag (försöka) skriva varje dag om vad jag gjort med hästarna. varför? jo, för idag har jag varit på föreläsning med tommy söderberg. hur bra som helst! blev så inspererad att göra massor med saker och en av dom var att skriva en träningsdagbok. inte för att nån kanske e så speciellt intresserad, men det här är bara för min skull.



steely: red i paddocken. provade ett nytt bett, ett med rullar på. han har ju haft en tendens att bita sig fast i höger sidan. men det känndes lite bättre idag. får nog prova ett par dagar till.

graciana: svullen i h.bak. vid kotan. kylt den idag med kylspray. hon får ta det lite lungt i ett par dagar.

alice: verkade inte ha ont i sitt ben idag. hon sprang som en galning i hagen. fortsatt vila i några dagar.

alla dom andra verkar må bra.
mette red crax, gick bra. ann red alexandra, hade inte gått så bra idag. hon har ju tappat sin ink och e väldigt känslig för smärta så det kan nog ha nåt med det att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0