onsdag.

går förvånansvärt lätt att jobba just nu. det är väl solen som gör sitt. imorgon ska maria jobba ist för madde. får se om hon är av samma åsikt som jag. skittade marre idag. hon känndes pigg och glad iaf, gott tecken.
sen red jag ut med sanna och ann. jag hade häppi. hon e ju världes bästa ute häst. går som ett litet tåg. litet vingligt tåg. ann tjöt lite när alexandra busade lite. hon vrålade nåt om att "nu ramlar jag av!" ganska kul, men hon satt kvar iaf.

bessies kompis var i stallet idag, stina. hon e ju mer vild än tam. flyger runt som en dåre, mest kravlande på marken ioförsig.

pontus är borta idag. kommer inte hem förens i morgon. ganska ensamt är det. man tror inte att det ska märkas om han e borta en natt men man e mer van att ha nån hos sig än vad man tror.

bessie e just nu helt knäpp. det är 2 katter som smyger runt våran uteplats. och hon kan inte släppa dom över huvudtaget ur sikte. står mot fönster rutan och glor så långt det går. höll nyss på skräma skiten ur mig när hon helt plötsligt skällde.

nu ska jag gå och lägga mig så jag kan hålla mig vaken hela dagen imorgon. ska ju kolla brasa imorgon kväll.
god natt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Dags att ses snart, Emilia frågar efter Pontus och Malin var och varannan dag :)

2009-04-30 @ 06:40:55
URL: http://moggika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0