sa ju det!

visste att veckan skulle svisha förbi. hoppade crax å alice igår. crax mjukade lite med ridskole hästarna (å ryttare). lite social träning med hästar han inte känner så väl. det gick ju bra, jag ramlade inte av  iaf. sen var det alice tur. FY FAAN va hon hoppar. hoppade en oxer som var rätt hög. då bestämmde hon sig för att ta i, å det slutade med att hon hoppade höger än vad hinderstöden är höga, galning!

idag har degen varit lång. kom inte hem förens efter 8. dvs 13 timmars pass. det tar tid allt när alla har rullat sig (utom alice). man ska borsta, rida och fixa. red 3 hästar idag. det blev steely, alexandra och crax. mamma red graciana och häppi hanns inte med att ridas idag. det gillar jag inte:( sen skulle crax och alice tvättas inför tävlingen imorgon. crax e ju en riktig pina i spolspiltan. manar skulle fixas, grjejer skulle smörjas och packas. allt tar sån tid när man e själv. som tur var kom pontus ut till stallet efter jobbet. han hjälpte mig att smörja och packa. vad skulle jag göra utan honom?? svar: inte klara mig iaf!
imorgon e det allsvenskan div 1. hoppas hästarna går bra i förklassen så man får rida i laget. imorgon e jag förberedd. inga onödiga 4 fel då! talar om resultatet imorgon:) kan ju inte bli sämre än sist iaf.
god natt,
ses imorgon m;)

Kommentarer
Postat av: guitar hero

Kom ihåg att hoppa det sista hondret åxå

2009-04-03 @ 22:40:39
Postat av: Anonym

LYCKA TILL NU!!!

Rid ordentligt så går ju allt bra =)

Håller tummarna,

kram

2009-04-04 @ 09:42:34
Postat av: Emelie

lycka till Malin :)

2009-04-04 @ 19:25:00
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

ta gärna en titt på min blogg om du har lust =)!



eller kanske rösta på mig i MTV:s modelltävling, där jag är 1 av 9 finalister?



http://www.mtv.se/mtv/?StoryId=70329



kram!

2009-04-04 @ 19:29:50
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0