seger i allsvenskan idag!

vilken dag. började skit men slutade riktigt bra. lastbilen startade inte i morse, så vi kom iväg sent. sen var det svin långt till vetrinärbesiktningen (tog ännu längre tid då). sen var det nån som hade en shettis med som sällskaps häst. crax och alice gillar inte shettisar! utan att vi hann reagera så hade både jag och mamma tappat hästarna. dom drog runt som ett par idioter. fy faan vad sur jag blev, på shettisens ägare alltså(så klart). dagen började ju dåligt, så hur kunnde det igentligen sluta? alice fick ett pet i förklassen och crax var felfri. men det blev alice som jag hoppade i laget. å tur var väl det. hon nollade både grundomgången och omhoppningen. liksom alla andra i vårat lag. vi var så jäkla bra idag. ända laget med noll fel. GRATTIS TILL OSS!
pontus e ju sjuk så när jag kom hem så tog jag bessie ut på en tur i skogen. maria tiger och tuva var med. vår var det ju idag, men det var inte lämpligt med vita tygskor i skogen. både jag och maria gjorde detta genidrag;)
nu är det taccos och robinsson i soffan.

kolla gärna på märsta ridklubbs hemsida och läs mer om dagens tävling. finns länk länger ner på sidan:)

adjö!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Verkligen Grattis till Er! Ni var superbra.....

Så nu är det bara att köra på för fullt i Hamre. Då börjar div 1 lagen om på noll.

Sov gott ! Ses i morgon



Kram

2009-04-04 @ 21:24:12
Postat av: Emma

GRATTIS GRATTIS!!

Ni är ju så duktiga :)

2009-04-05 @ 12:28:24
Postat av: Jusslin

Grattis!

Alla vi mindre ska komma och heja på er i Hamre =)

2009-04-05 @ 19:40:44
URL: http://jusslin.blogg.se/
Postat av: Carro

Grattis! Ni är ändå bäst , så vad skulle man förvänta sig? ;)

2009-04-05 @ 21:34:42
URL: http://secondstrike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0