söndag kväll,

så himla kallt det var idag. åkte till stallet i hopp om att det skulle bli lika varmt och skönt som igår. red först marre i paddocken tillsammans mette som red häppi. sen red jag steely å mamma och mette red graciana och letizia. sen  blev det alexandra också. tur att sanna skulle rida så fick man sällskap ut i skogen.

hem sen för att skynda att åka och hämta kameran. pontus e ju fortfarande sjuk så var ju tvungen att gå ut med bessie också, å när jag äntligen var framme vid siba så hade dom stängt 3 minuter tidigare. shit va sur jag blev.
så för att trösta mig själv åkte jag till plantagen och köpte lite blommor, fjädrar och sånt där trassel. blev jätte fint ute i krukorna.
var ute med maria och tuva i skogen en sväng. tuva e så söt. ropade hela tiden.
-kolla malin!
-stå här malin!
-malin hoppa!
jag hade fullt upp med att kolla på tuva hela tiden, våran runda tog ca 40 min, hade man gått själv hade det kanske tagit 10:)
nu ska jag dajja i sängen så jag orkar upp imorgon.
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0