trött!

nu e jag trött men skriver lite snabt ändå. gick upp tidigt i morse så jag skulle hinna en bit i stallet innan madde kom. jag skulle ju gå tidigare så jag skulle hinna till sophiahemmet. det går som vanligt snabbt och lätt när man e där. var röntgad och klar på 10 minuter max. ingen kontrast spruta blev det heller. mamma följde med alldeles i onödan alltså. så efter det var det bara att åka hem och börja ridandet. blev 2 st idag. steely och alice. lång historia kort så här på kvällskvisten. steely höll på att placera mig i gruset x antal gånger. första turen i paddocken å det var vår, vad hade jag väntat mig?? slutade turen med longering ist. alice gick som en dröm. thank you lord!

är fortafarande uppe pga min ny inköpta bok. livet kan inte vänta. skriven av sara natt och dag. nu e det iaf slut så jag lämnar över den till mette. eftersom sabina nu somnat in så har jag borjat läsa hennes boksysters blogg ist. mycket gripande att läsa om andras verkligheter. www.ulricasboxofchocolate.bloggspot.com
god natt :*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan jag få låna efter Mette? Har följt Sabinas blogg varje dag en längre tid.

Sov Gott!



Mamma

2009-04-01 @ 23:14:07
Postat av: Ylva

Får jag låna efter din mamma? :)



Kram kram

2009-04-03 @ 10:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0