fredagens tävling.

så är första dagens tävlingar över. kommer precis från att ha fodrat och satt på hästarna deras sovtäcken. tänkte ev. lagga ut filmer från dagens rundor på youtube å länka hit, men det verkar ju å andra sidan lite muppigt eftersom det inte var några topprundor får se hur jag gör med den saken. men nån bild från stallet blir det iaf...

crax står och tittar ut genom sitt nyupptäckta fönster. fick lov att smyga så han inte skulle märka att jag kom.


här är lettan som alltid har full koll på när man kommer.


det blir ingen film fören jag kommer hem iaf. har ju hållit på och laddat bilder i en halv evighet nu.

dagens resultat blev iaf fall som följer.
crax 1.20 0+0 fel
letizia 1.20 4 fel
cra 1.30 12 fel
helt godkännt för min del. det var ju trotta allt 2 månader sedan någon av oss tävlade.

nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.
god natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0