lördag.

så var man hemma igen då. å va varmt det har varit å rida i helgen. har gått sådär i tierp. vi var lite ringrostiga både hästarna och jag. men crax debuterade i 1.35 idag. jag var hur nervös som helst. konstigt de där med nervositet. om man aldrig är nervös så e det svårt att kontrolera. men jag är jätte glad att jag red så här i efterhand. banan var perfekt för lilla craxen. lite längre avstånd en normalt, även om han e liten så har han en stor galopp. letizia har inte varit på topp i helgen. gick okej idag men dum som jag var så hade jag sporrar på mig så hon gick iväg litegrann och på ett relaterat avstånd e det lite olämpligt så jag fick lov att stanna henne i mellan 2 hinder och då blir det 4 fel + att jag fick 4 tidsfel, summa 12 fel hade en rivning också, skit var det med det iaf. i 1:a klassen så var crax som han ofta e jätte duktig men vi hade ett förargligt pet på sista hindret i omhoppning, hann tom ta nåt galoppsprång efter vi landat innan bommen föll.
duktiga e dom hästarna när man är borta, lettan sköter sig alltid bra å crax han är aldrig så lungn som när man e på meeting.


när vi sen kom hem så satte jag igång med att måla färdigt utemöblerna. jag tror pappa och anna gjorde en miss som gav bort dom till oss, men vi e glada för deras förlust ;)



det gråa passar ju perfekt till insidan på fönstrerna som också är grå, det blev en glad överaskning när vi såg det ikväll.

god natt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina dom blev. Nu hoppas jag att du hittar dynor som passar till. Tänk om du kanske kan hitta på rea...

2009-08-09 @ 03:57:15
Postat av: Erika

Jättesnyggt!!

Vill också ha uteplats!! :D

2009-08-09 @ 09:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0