lördag.

igår så hopptränade jag ju med steely. jag var lite nervös för hur det skulle gå... han hade ju lite ont innan sommaren å jag har inte tränat sen dess. men han mådde bra nu, märktes tydligt. steely e så duktig. vi hoppade nog en bana på 1.20- 1.40. man tror ju inte att han kan hoppa högre än vad man redan gör, men höjs hindrerna så hoppar han ännu lite högre, sötis!
så kom sandra och lilla tyra till stallet också. hon e så söt lilla tyra. hon såg en häst för första gången, hon fick världens största ögon. kopierar bilden från sandras facebook om hon lägger upp den ;)

idag var jag i stan (stockholm) med mette. vi var på modelhouse och blev avlurade lite pengar. dom ringde därifrån igår. min vän caroline hällström hade skrivit upp mig på en lista, så jag fick komma dit kostnadfritt. smink och foto. men dom glömde visst säga att bilderna kostar plenty of money. så nu blir det nudlar tills på tisdag. tur att lönen är nära... av dom 110 bilder som vi tog så valde vi ut 6 bilder var, tillslut blev det 5 var. nudlar var ordet.
å några av er kan förbereda er på samtal från modelhouse ;D

moi!




och måste bara visa fotogenika mette också:)


natti natt!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så snygga ni va, lite konstigt att se Er utan ridbyxor och utan ridhjälm...

snyggt.

:0)

2009-08-22 @ 23:22:37
Postat av: Mamma

Det blev ju jättefina foton...

Visst kan du väl ge din Mamma ett ???

2009-08-23 @ 00:14:27
Postat av: malin

det kostar... pappa ska också få ett mot betalning :)

2009-08-23 @ 08:41:11
Postat av: vvw

du och mette blev jätte fina:)

2009-08-23 @ 09:08:22
Postat av: mamma vw

tänk att vi har så förtjusande ridlärare i märsta ridklubb:D

2009-08-23 @ 09:09:44
Postat av: Sandra

Nu finns bilden på dig, Tyra o Steely i "Tyra-albumet" på min face book sida.Det är bara att kopiera om du vill:)

2009-08-24 @ 10:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0