lördag.

så var man tillbax i bloggslarvet. vi var ju på kryssning onsdag till torsdag. vi hade jätte kul. åt å drack gott. dansade och köpte gotte på taxfree. vi var 7 st. jag och ponte hade för första gången en hytt med fönster, trevligt:)
när vi kom hem så duktig som man är åkte jag och red craxen. han måste tränas inför nästa helg när det är tävling i tierp.

igår var vi på tjejkväll hos ida. jätte kul att vara en hel hög med tjejer. snacksade och drack gott. sen bar det iväg till blå. vi kom dit glada i hågen för att snabbt upptäcka att dom tydligen nu för tiden stänger 00.00, vi kom vi halv.
jaha, å nu då??
då var vi ett gäng starka själar som drog till KC. som enligt mig är helt värdo 9 av 10 gånger. ingen bra musik och alldeles för lite folk. sen är det ju faktiskt så att vi har växt ur KC. ingen (iaf nästan ingen) som man känner igen. vi e för gamla det är ju bara så.
men det som var roligt var att min gamla barndoms kompis sofia kom till sigtuna och hängde sen med till KC.  gud var vi skrattade åt helt sjuka grejjer som vi gjorde när vi var yngre.

idag var man ju lite trött när man gick upp ur sängen. men har man kommit upp så går det rätt bra.
sen bar det av till stallet. red 3 hästar idag. det blev lettan, häppi och steely. lettan och steely blev simpel ridning och häppi gick inte alls bra. så atte det var ju ingen höjdare nu när jag tänker efter.
nu på kvällen har vi varit å ätit på blå. gott var det allt. jag åt sparris till förrätt och en quesedilia (eller hur det stavas) med kyckling spett till varmis. verry nice

adjöss för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0