måndag.

så började ridlektionerna idag. 19 vecker tills det är jul, eller nåt sånt. ojoj vad vi har fejjet i stallet idag. fixat och donat med allt möjligt idag. alla hästar har fått ryckta manar( pepsi och baloo var dom ända vi inte han mé), borstats och gjorts iordning för terminens första arbetsdag.
sen red jag alex och marre. alex fick hoppa lite hinder som som hon tyckte va jätte kul. hon e som en jumbojet, man tror aldrig dom ska kunna lyfta men så går det ändå:)

vi var hos pontus föräldrar ikväll. vi skulle försöka få bessie att förstå att hon faktiskt ville åka båt fast hon inte visste om det. gick rätt bra faktiskt. bättre än sist iaf. idag hoppade hon iaf i båte och jag och perra åkte ut 10 m eller nåt. sen rodde perra in igen och bessie hoppade i vattnet.

nu har jag fått mina 2 fruktlådor, så nu känner jag mig nöjd med hörnet.

nåt som e lite högre på högra sidan, men det kommer väl nåt bra när jag hittar det.

nu e det sänggång så man orkar upp imorgon, lagom jobba och mycke rida. god natt.

Kommentarer
Postat av: Maria 7a

Fick du lådorna??? haha lurade du c? Blev asfint=)

Själv betalade jag 200 spänn för en, snacka om att jag är en tönt!

2009-08-18 @ 07:57:40
Postat av: Mamma

Blev fint, visst är sådana lådor fina!!

Inte var det jag som blev lurad, det måste vara pappa.....

2009-08-18 @ 19:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0