måndag.

idag var en kulig dag. på förmiddagen idag så åkte jag och pontus på eurostop och köpte färg till våra nya utemöbler. (pappa och annas gamla) dom ska fixas till i en grå färg som kommer passa perfa till rosa kuddar.

sen red vi (jag å mette) steely och lettan i paddocken. ingen jätte härlig upplevelse idag. märks att det var ett tag sen dom gick på banan.
sen bar det iväg till täbygalopp. idag skulle alice, alex, merre och häppi bli av mad lite gräsmagee:) det var så hiiiimla roligt! jag red alex och marre och mette red alice och häppi. carro var med på 2:an också.
det var så kul att jag ska lägga in ett ord för att flytta måndagsdressyren till en annan dag så man åka till täby och galoppera på måndagar.
imorgon lägger jag upp bilder från idag när jag har den andra datorn, annars får man sitta å ladda upp bilder hela natten.
imorgon ska jag och craxen hoppträna. hoppas nån kan ta lite bilder:)

god natt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh, jag hade gärna varit med o galopperat på Häppi, då kanske jag oxå hade blivit av med lite gräsmage...

2009-08-04 @ 08:42:40
Postat av: Johanna Thuring

Jag hänger på en dag med Walle, red han för första gånger på 2 veckor i går, helt tokig. Han skulle verkligen behöva kuta ett par varv..

2009-08-04 @ 12:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0