onsdag,

idag var det ju lite härlig sol på morgonen, så jag tog cykeln till stallet i morse. men smart som jag var så tog jag med mig vantar och dom behövdes, blev lite kallt om händerna. sen fick hästarna mat och jag red ut på steely. inte helt lyckat eftersom det kryllade av skolungdomar i skogarna. för att överleva ;) så begav vi oss hem efter en stund.

sen red jag en sväng på marre. hon har ju fått ett sår på benet och lilla fröken dramaqueen har jääääättte ont. konstigt att det gör mindre ont i skogen och mer när det står dressyr på schemat??? dom e inte dumma inte...
sen var det lite jobb som skulle göras, minns faktiskt inte vad vi gjorde men nåt gjorde vi iaf.

sen åkte jag och mamma till väsby C å glodde lite, men ingen shopping. köpte bara med oss 3 jackor från hööks som ridlärarna ska ha likadana:)

nu har jag nickat till några gånger det betyder SOOOVA!!! god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0