sista semesterdagen...

så var semestern till ända. känns tungt att det väntar jobb imorgon. men det är ju mjukstart i en vecka innan lektionerna börjar.
idag har det hänt lite av varje. först var jag i stallet å red en sväng. alex var lite sisådär, det är ju alrig härligt att rida ut utan nosgrimma. munnen har liksom en tendens att åka upp å bli ett jätte gap.
sen har det provridits lite av varje. får se hur allt möjligt slutar...

på eftermiddagen så var vi på husvisning. å som vanligt flyttar jag alltid in i förväg, men det skulle vara så perfa. hus i odensala= tomt+ gunnebo stängsel= glad bessie. tar bara 3 min till märsta kan det bli bättre?? nej faktiskt inte. men som vanligt så blir det väl inget av med det. det var ju hur mycke folk som helst å kollade.

bessie har badat idag också. vi försökte få i henne i båten men hon blev livrädd när hon skulle kliva på de hala plasten. men jag är säker på att om man drar upp båten på land och sen försöker få i henne så kommer det gå bra, men det blir ett jobb för en annan dag.

nä nu ska jag duscha å sen sova så man orkar upp imorgon.
god natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Provridits???Nu blir jag väldigt nyfiken!!!

2009-08-09 @ 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0