söndag.

och jag e världens lataste bloggare. nu har jag till och med fått tillsägelse om att jag aldrig uppdaterar. så jag vet att jag sagt det förr men nu är det en uppryckning på området!
kom nyss hem från pappa och anna. åkte dit för att hämta en kiviksfrukt låda, å blev kvar på middag. gratis e gott, det vet ju alla;)
imorgon ska jag hem till mamma och hämta en till fruktlåda. så då ska jag visa vårat nya hörnbord med bildbevis. jag har ju letat som en galning efter dom här lådorna så hade jag dom precis framför näsan.

imorgon börjar ridlektionerna igen. sommaren är verkligen slut på riktigt då. så imorgon e det fullfart från början till slut i stallet. allt ska ju vara iordning tills lektionerna börjar kl fem. blir ändå ganska skönt att allt blir som vanligt igen. men det känns ju tungt att gå mot vintern, lera, fruset vatten och massa minusgrader. men det är ju snart vår igen...

imorgon ska jag ha ett litet uppdrag med hästarna också. jag hoppas på sol så jag kan ta mina hagbilder, alltså bilder på dom i hagen. jag har ju 2 tavlor med bilder på alla hästarna. men dom är ju inte dom bästa man sett så imorgon ska jag ta nya egna bilder. kommer såklart att lägga upp dom sen. det är bara det att det tar ett tag eftersom jag brukar glömma fota när jag är i hagen och jag är alldeles för lat för att gå ut den långa vägen till hagen bara för att ta några bilder.

nu e det god natt så jag orkar stiga upp in the morning, god natt alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0