tisdag.

idag har jag jobbat å ridit som en galning. höade o mockade klart allt tills M kom till stallet. sen var det bara att sätta igång å rida. idag hade jag 4 hästar på min lott. började men lettan som jag red ut på tillsammans med sanna å galopparn. galopparn är aldrig en bra kombo. och absolut inte me lettan som hänger på alla bustrick så också idag. vi tog en ökad okontrollerad galopp igenom skogen :) sen tog jag å häppi oss till klätterbacken. 10 vänder upp och ner blev det. ganska så svettig var lilla häppan när vi var klara. sen red jag ut på marre tillsammans med madde å ringo. han e lite av den hispiga typen. tur att marre trivs bäst som nr 2 i ledet:) men det gick bra å vara först om falcon (maddes hund) gick före, konstiga dom där hästarna. sen red jag till klätterbacken med graciana. hon e ju inte i full trim riktigt än men hon måste få stretcha (eller hur det stavas) och tänja lite på muskeln som än kanske inte riktigt har kommit tillbax. så för henne blev det bara 5 vändor i backen.

sen åkte jag och mamma till kista för att leta lite presenter. ponte fyller ju år på torsdag. han vill ju ha en klocka men han har ju inte billig smak direkt. men han fyller ju inte år än....
sen har ju mamma oftast spenderar brallorna på sig så även idag. det blev 2 koftor från gina och 2 långärmade t-shirts. just det... ett par långa sockor från indiska. trevlig kväll på kista G alltså.
god natt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0