ååå...

...va det är tråkigt nu! jag e så trött hela tiden. måste bero på vädret. mörkt när man går upp, sen kommer en dag som aldrig blir ljus och innan man vet ordet av är det ju kväll vid 3 tiden. då e det ju dax att sova igen.
blev ingen bra ridning i dag heller. man har liksom ingen ork. men imorgon blir det nog bättre igen. mina downs brukar vara korta å intensiva. imorgon e det ju kadriljträning för mina duktiga elever. snart e det dax, bara 3 dagar kvar tills det är dax för uppvisning på lucia showen.
sen ska jag hoppträna alice på kvällen.
har gjort klart motzart kulorna idag. doppade dom i choklad å sen var det klart.

nu funtar jag på att gå å lägga mig, lång dag imorgon.

lurken har redan kastat in handduken för idag♥

Kommentarer
Postat av: Grahnskan

Jajajajaja det e jag som glömt min hjälm i stallet!!!!.....

Men jag har iaf fixat en skiva med låten som är 5,39.. Låter lite konstigt men det spelar iaf..

GoNatt

2009-12-09 @ 22:35:54
Postat av: Anonym

Håller med, vädret är verkligen skit....

Det kändes lite bättre när det var ett par minusgrader och lite frost på träden. Men , men snart är det vår!!:)

2009-12-09 @ 23:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0