hej allihop :)

nu e jag tillbax igen!
nu med lite skoj att skriva förhoppningsvis. har inte hänt så mycket sen sist. förutom att det har varit jul, jag har varit magsjuk och sen har jag tagit mig upp till sälen.

sitter nu i sälen soffan bloggar och kollar vinterkrysset. imorgon ska jag och maria åka å hyra skidor sen bär det av till backarna :)
nu e det lite vila efter 5.5 timmars körning. jag har alltså kört hela vägen medans maria satt brevid och blev trött lite då å då. sen ska vi nog gå en sväng och kolla hur området ser ut här utanför.
adjöss så länge:))

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, Hej,

Ha det nu jätte skönt !!!!

Själv har man ju massor av pappersarbete att göra.....

Kram

2009-12-29 @ 22:29:29
Postat av: Linda S

Hej! Hoppas att ni får det mysigt! Du får gärna publicera lite bilder för att stilla skidabstinensen för oss här nere på sydligare breddgrader ;-)

/Linda

2009-12-29 @ 23:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0