lite mera fix...

idag blev det ridhuset för hela slanten. först graciana som blivit så duktig. nu står hon faktiskt stilla när man borstar och är talbar när man rider. allt går just nu framåt med henne, jätte kul:)
sen red jag steely. gick rätt okej. sen blev det en jätte kortis på lettan innan lektionerna började.



har sedan dragit ut pontus i skogen för att plocka lite allt möjligt till mitt lilla tomtebord. fick lite insperation av "kungsgrahnen" när jag var där i fredags.
har även satt upp mina nyköpte lyktor och dragit ljusslingan i grangirlangen. så nu är framsidan såååå mysig;)





jag längtar redan tills i vår när desperate housewives drar igång igen. vilken jäkla säsongsavslutning!

natti natt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev ju jättemysigt !!

2009-12-08 @ 22:32:25
Postat av: KungsGranen

Hmmm, vad fint du gjort.. ;0) Tur att man kan bidra med med någon idé...

2009-12-09 @ 20:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0