lucia helgen.

helgen har för en gångs skull känts relativt lång. har hänt mycket skoj. i fredags var vi på idol finalen i globen. det var jag, pappa, sofia och anna.
å vilket jä..a drag det var! erik och calle var så himla bra! jag hejade ju på calle, fast egentligen tove. men erik var ju också väldigt bra. faktiskt oavgjort enligt mig.
lite bilder kommer här

sorry, den här bilden var inte så bra på er, men den enda jag hade;)


vyn från våra platser.


juryn.


underbara bilder jag vet:)


sen igår så var det lucia i stallet. gick rätt okej tror jag men det kändes som det var den rörigaste showen bakom kulisserna på länge. jag gjorde inte så mycket. jag red i ridlärarkadriljen på häppi. hon skötte sig exemplariskt. likaså alice som mamma red, marre som mette red och alexandra som ann red. dom var så fina mina små tottisar.
alexandra.


häppi.


alice.


glömde fota marre i all stress tyvärr:( men jag kan lova att hon var fin:)


nu ska jag försöka att hålla mig vaken till filmen holiday är slut och sen sussa. lyckas väl tills det blir reklam;) natti natt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhhh va go häppis mule ser ut, jag vill pussa på den!!:)Kul att luciashowen gick bra, jag hade gärna velat sett den men hade inte möjlighet till det i år.Hoppas allt är bra där ute, hälsa alla från mig.

Kram Sandra

2009-12-14 @ 17:39:19
Postat av: jusslin

Häppines var verkligen jättefin! :D

2009-12-14 @ 21:30:58
URL: http://matildajusslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0