sooooool!!!

sol idag, så himla skönt! allt blir så mycket lättare då. lättare att gå upp, lättare att hålla sig pigg och dagen blir så mycket längre:) men med sol kommer kyla och det med råge. var uppe hos Arwen å co i morse och slog hål på vattnet i badkaret. då får man ju passa på att gosa lite med min allra minsta lilla bebis.
arwen och black foots rumpa.


sen red vi ut en sväng. man får ju passa på när solen skiner. jag red graci och var beredd på att hoppa upp på ett brinnande eldklot, men konstigt nog så var hon riktigt lugn efter 3 dagar vila.
imorgon e det hoppträning igen. imorgon tror jag att jag ska hoppa lite på lettan. hon har ju inte hoppat på hur många månader som helst. borde kanske skaffa en säkerhetsväst till imorgon;) sen tror jag att jag planerade att hoppa graci också. ingen stilbedömning på träningen imorgon alltså.



Bessie och May day pussas:-*


lilla Piraya vill prata lite med mamma och May day på andra sidan gången.

gulli gulli....

å
natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0