tisdag eller nåt...

har lite svårt med dagarna just för tillfället.
igår morse så fick våran fina lektionshäst shadow somna in efter ett dyngs kämpande. ingen vet egentligen vad det var för fel. men det som känns skönt i efterhand är att hon inte verkade ha ont och att vi var med henne hela tiden. men hon har lämnat efter sig ett jätte fint föl, lilla may day.
hon klarar sig riktigt bra utan mamma. hon har ju låtsas mamma pirata och bästa kompisen piraya. idag har dom varit ute och snälla låtsas mamman pirata lät båda bebisarna dia på varsin sida. hon har förstått att lilla may day behöver kärlek just nu.

shadow med en alldeles nyfödd May day. 30 maj 2009.



har inte så mycket mer att skriva nu. man känner sig liksom helt urblåst efter en sån här upplevelse.



sen vill jag bara säga det som jag tyvärr har fått säga alldeles för många gånger... VI HAR VÄRLDEN BÄSTA STALLMÄNNISKOR! sanna, mette, madde, ann och mamma tack för all hjälp igår natt eller var det i förrgår och var det dag eller natt...? vet faktiskt inte. sen tack till alla som var med under söndagen. vi är allihopa det bästa som går att hitta bland folk. KRAM ALLIHOP. nu var det 3:e gången gillt så nu e olyckan slut och vi kan se fram emot bara bra saker under en lång tid.
god natt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det känns rent ut sagt för jävligt.

Men som en chef sa till mig en gång: Du får så mycket problem och sorg som Gud tycker och vet att du klarar av.....konstigt ? Hur starka tycker han att vi är egentligen. Jag känner mig svag för länge sedan.

Men fina, fina Shadow, hon kämpade hon. Men samtidigt så tror jag att hon kände att vi försökte hjälpa henne och att hon kände sig lugn när vi fanns vid hennes sida hela tiden. Men nu sitter våra 3 små änglar som lämnat oss den sista tiden där uppe i värmen och solen och tittar ner på oss. Dom ser till att vi alla sköter oss och att vi fortsätter att stöttar och försöker att vara snälla mot varandra och mot deras kompisar här nere....

Sov gott lilla Shadow och hälsa dom där uppe !

2009-12-01 @ 23:27:55
Postat av: Linda S

Åh nej! :-( Du har helt rätt Malin, nu får det vara slut på det tråkiga! Men tur i oturen att May Day har sin lilla bonusfamilj i hagen och en hel ridskola full med människor som tar hand om henne och minns hennes mamma! Kramar/Linda

2009-12-01 @ 23:36:26
Postat av: Anna

Usch jag blir alldeles ledsen när jag läser att en till fått komma till himlen. O jag har ju med största sannolikhet inte ens träffat de som lämnat er. Ni är starka, och jag beundrar er. Många kramar!!

2009-12-02 @ 10:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0