äntligen måndag.

så var det måndag igen. veckorna går ju så fort nu. men det är ju bra, då kommer ju sommaren snabbare. det brukar alltid vara jobbigt att jobba måndagar. men idag var det riktigt bra mockat och påfyllt i stallet. duktigt madde och olivia.


sen red jag häppi. som idag var väldigt spänd. det var väldigt läskigt att vara ensam i ridhuset. solen som sken in och alla spöken i hörnerna. sen red jag alice. vi red ganska mycket framåt idag. måste få upp hennes tempo lite. sen åkte jag hem en stund innan det var dax för lektion. jag fick jätte fina bokstäver av mamma idag, och så här fint blev det.

pontus och malin. när jag kom hem från stallet så var den här hyllan fylld med böcker och lite annat. men jag städade säkritären och så åkte alla böcker in i den. å då fick mina nya fina bokstäver sin egna plats på en tom hylla.


sen var det bara åka tillbax till stallet. då var det dax för dressyr lektion. jag red letizia idag. det gick ganska bra. förutom att min vänstra arm höll på att lossna från sitt fäste.
nu e jag hemma igen och kan inte längta mer till min säng.
bye bye god natt (GN).

Kommentarer
Postat av: Erika

Det var verkligen jättesött med bokstäverna!

2009-02-10 @ 09:10:01
URL: http://moggika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bokstäver!

2009-02-10 @ 18:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0