dag 2 i veckan

jaha idag är det dag 2 i vecka 8. skönt med 4 dagars vecka idag. jag känner verkligen att det ska bli skönt med lite ledighet. stallet gick rätt fort idag. sen red jag marre, häppi och alexandra. när jag red marre så var bessie med oss i ridhuset. hon var jätte snäll å duktig. låg och kollade när jag red runt runt.

pontus försökte få biljetter till madonnas konsert idag, men det var ju en omöjlighet :( så det blev inget göteborg i sommar.

pratade med mormor idag också. hon håller ju på att forska i mitt höft fel. hon hade nån nyinflyttad ortoped där hon bor och skulle fråga han om lite sånt som hör till det. får väl hoppas att det går bra. svårt att tro det bara när chefsortopeden på KS säger att det troligtvis inte går att fixa till det. men men. bit ihop!

nä nu e det sovtime. ses imorgon! bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0