hej hopp!

så var men tillbax igen. idag har varit som vilken dag somhelst. känner att jag aldrig har nåt nytt att skriva. men men så är det väl ibland, alla har väl en vardag att dras med.
nu på kvällen har vi varit hos pontus föräldrar. yvonne fyllde nämligen år igår. så vi åt lite mat och tårta. verry good!
sen har jag tonat mitt hår idag också. det blev väl ungefär samma färg som förut. men jag tycker att det blir lite mer lyster när man tonar.
sen har ju mitt favvo program säsongs premiär idag, grays anatomi!
jag missade ju ungefär hela förra säsongen så nu får man gissa  sig till lite.  men spännade e det allt.
nu ska jag sova så jag orkar med torsdagen. den är alltid lite tung. jobba i stallet, rida, har ridlektioner och sen hoppa själv. den tar liksom aldrig slut. men sen rätt var det e så är dagen slut ändå. så vi får se om vi ses imorgon, jag brukar vara ganska trött  när jag kommer hem så räkna inte med nåt.
bye bye så ses vi kanske imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0