hej hopp!

idag känns det som om jag har hunnit med en hel del. först så sov jag ända tills 8.30, skönt med en sovmorgon. sen åkte jag och mette till stallet. jag red marre och häppi, det gick väldigt bra faktiskt. mette red lettan och alex och mamma red alice och graciana. steely och craxen hade vilodag idag. sen skyndade jag hem. jag och pontus skulle åka till mogge och erika och gratta linnéa (deras yngsta dotter). så vi åkte till eurostop för att köpa pressent. vi hittade en jätte rolig traktor som spelar och låter. perfekt som väckarklocka när barnen går upp tidigt på morgonen.
sen åkte vi till pappa och anna och hämtade bessie och zelda. zelda ska vara med mig imorgon igen, det är bra vi samlar på oss många hundpassningar:)
igår var jag ju duktig och städade min garderob, idag har jag städat garderoben i hallen. alla jackor var inslängda. men nu har jag vikt in alla jackor i en hängande hylla. så bra! man ser ju faktiskt vad man har där inne nu.
undra vad som ska bli mitt nästa projekt? det lär ju ta ett tag innan jag orkar ta mig ann nåt, men nåt ska det bli.
jag vet iaf att jag ska ha en grön låda från ikea. där ska jag gömma lite kokböcker, spel och lite annat skit jag har på en hylla i köket. jag gillar att gömma grejer.det som inte syns finns inte. ett av mina motton:)
bye bye ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0