kall morgon.

å det e så kallt när det är så här 0 gradigt. kylan tar sig liksom inanför kläderna. jag red steely i ridhuset idag. han känndes fortfarande trött efter hoppningen i torsdags. så jag tog det ganska lugnt. sen red jag och mette ut en sväng. fy faan va kallt det var. mina händer var helt stela. tur att alexandra är snäll. men hon var väldigt laddad hela tiden. om hon hade fått hade hon nog gärna tagit en ökad galopp. nu e jag iaf hemma och ska ta en  varm dusch. sen ska vi gå ut med bessie och zelda. ska också försöka ta mig i kragen och städa ut min garderob, den är för full och det finns en del grejer som jag troligtvis aldrig kommer kunna få på mig igen.
bye bye så länge;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0