mamma = bäst!

idag på morgonen hade jag en stund av nerighet. det är när jag bara känner att inget går. idag hade jag lite svårt att hinna med allt, som det brukar vara på torsdagar. men mamma ställer alltid upp som vanligt. hon red två hästar innan hon åkte och jobbade. då känndes allt mycket lugnare. stallet tog långt tid att göra iordning idag. vi var inte klara med allt föres kl 1. länge för att vara oss. sen red jag ut på crax. han har ju ingen koll alls på fötterna när det är isigt ute. sen longerade jag steely. han behövde verkligen springa av sig utan mig på ryggen. mer uppe i luften än på marken. snart ska jag tillbax och ha lektion i det super varma ridhuset. men man får ju iaf röra sig lite när det är hoppning.
sen ska jag hoppa häppiness för första gången på ja vet inte hur länge. hon kommer vara alldeles för pigg för att inte jag ska få jätte mycket skäll, kul? det får vi se....
bye bye

Kommentarer
Postat av: ML

jaa cissi är vekligen toppen! du med som orkar med allt varje dag inte många som skulle göra det..



2009-02-19 @ 21:40:06
Postat av: Mamma

Tack Malin, det värmer..... !

Tack också ML !

Kram

2009-02-19 @ 21:56:08
Postat av: Ann

Visst är "de" bra att ha, mammor alltså....

Ha så kul i Göteborg och ladda batterierna!

Kram :)

2009-02-19 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0