måndagen är redan slut.

lika fort som helgerna går, lika fort går ju veckorna. jäklar va kallt det har varit idag. jag körde alla utestall idag, tur att jag tog med mig termobrallor idag. efter det att vi var klara i stallet idag så skrittade red jag ut en sväng på marre, sen hängde carro med mig på häppi och jag hade graciana och vi red ut en sväng. sen tränade jag och letizia på att trava över en bomm på böjt spår. det var ju så jag flög av här om veckan. men idag tog vi bara en bomm när jag flög av var det några till. det gick rätt bra tillslut. sen kom viktoria och anna och hade en intervjuv med mig. dom ska göra en hästtidning i skolan, och skulle ha lite olika artiklar så fick jag vara med på det. hoppas man får se den där tidnongen när den är klar. sen var det dressyrlektion. jag hade steely. han var duktig idag, inte lika tossig som han brukar :)  hempa sa kanske 2 grejer till mig på hela timmen, så det måste ju iaf betyda att det gick bra från hans sida också. det brukar ju inte riktigt alltid stämma överens med va man själv tycker.
nu ska jag duscha å sen gå och lägga mig, god natt å bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0